FAQ

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Kig i din SPAM mappe, måske er den havnet der. Når du gennemfører din bestilling og betaling vil du modtage en ordrebekræftelse. Har du ikke fået en sådan, og er den ikke i SPAM mappen, er din ordre muligvis ikke gennemført. Du kan forsøge at gennemføre ordren igen, eller kontakte os her.

Hvilken alder skal mit barn have for at spille på instrumenterne?

Under de enkelte produkter har vi angivet en ca.-alder for, hvornår instrumentet anbefales. Vi angiver som udgangspunkt den alder, som producenten angiver (f.eks. 3+). Nogle instrumenter kan sagtens bruges af yngre eller ældre børn. Vær dog opmærksom på ikke at lade små børn alene med musiklegetøjet.

Stemmer instrumenterne?

Ja – og nej.
Vores bedste instrumenter er rigtige musikinstrumenter velegnede til børn. Hvis der under produktet står “grundstemt” stemmer instrumentet, som minimum med sig selv. Står der “Finstemt” stemmer instrumentet også med andre instrumenter.
Andre af vores produkter er decideret musiklegetøj og stemmer ikke nødvendigvis 100% med sig selv eller andre instrumenter.
Du kan også lytte til lydeksemplerne under de enkelte instrumenter.

Hvor er lydeksemplerne fra?

Vi har selv lavet alle lydeksempler – det er altså de samme instrumenter, du kan høre, som du køber.

Kan gaver sendes direkte til modtageren?

Ja – hvis du angiver en alternativ leveringsadresse og skriver, at det er en gave, sender vi gerne dine gaver direkte til modtageren.

Kan gaver byttes?

Ja – Der er altid 14 dages fortrydelsesret. Når du køber gaven kan du i kommentarfeltet oplyse, hvornår gaven skal gives.

Kan jeg afhente varerne hos jer?

Ja, du kan afhente dine varer på vores lager, men kun efter aftale.
Vælg “Afhent på lager” under leveringsmuligheder i kassen.
Når vi har pakket din ordre, kontakter vi dig for at aftale et tidspunkt, hvor du kan afhente. Du kan også kontakte os.

Er produkterne CE-mærket?

Ja – alle vores produkter er CE-mærkede eller produceret/importeret af europæiske producenter.

Hvem leverer mine varer? Og hvad koster levering?

Vi sender alle vores varer med PostNord.

  • Uden omdeling i Danmark koster kr 39,-
  • Med omdeling i Danmark koster kr 59,-

Læs mere om levering her.

Pakker I gaver ind?

Ja, vi pakker gerne dine gaver ind – ganske gratis. Skriv blot, at du ønsker indpakning eller gavepapiret vedlagt, i kommentarfeltet, når du gennemfører din ordre. Skriv også gerne om gaven er til dreng/pige/neutral eller julegave.

Har I produkterne på lager?

Ja, vi har alle produkter på vores eget lager. Det betyder, at vi selv gennemser og tjekker alle ordrer. Produkter, som er “på lager“, afsendes normalt med det samme. Varer som er i “restordre” sendes hurtigst muligt, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt ang. leveringstid.

Hvornår hæver I pengene?

Vi trækker først pengene, når hele ordren er sendt.

Hvordan kan jeg betale?kortbetaling

KREDITKORT – du kan betale med Dankort og internationale kort direkte på vores side. Vi modtager dankort, eDankort, Visa, American Express, MasterCard og JCB. 

MOBILEPAY– Du kan betale med MobilePay.

PAYPAL – Du kan også betale med din PayPal konto.
DIGITAL FAKTURA – Offentlige institutioner, skoler, mfl. kan betale med digital faktura.

Er det sikkert at betale?

Ja – vores betalingstransaktioner sker over en sikker forbindelse. Kreditkorttransaktioner sker via PCI certificerede Epay.

Sender I til udlandet?

Ja – vi sender til mange forskellige lande. Herunder Danmark, Belgien, Finland, Færøerne, Grønland, Holland, Island, Norge, Storbritannien, Sverige, Schweitz, Tyskland. Læs mere om fragt her.

Kan I skaffe reservedele?

Ja – til mange instrumenter kan vi.
Sonor har et kæmpe udvalg af reservedele til alle deres musikinstrumenter herunder klokkespil og trommer. Kontakt os for at spørge til specielle reservedele. I kategorien musiktilbehør kan du finde trommeskind og ekstra strenge.

Kan jeg betale med EAN-nr. ?

Ja, alle offentlige institutioner og andre med et EAN-nummer kan betale med digital faktura.

  1. Gå til kassen.
  2. Angiv jeres EAN-nummer i rubrikken “EAN-nr.”
  3. Vælg “EAN-nr.” under betalingsmetoder, nederst på siden.

Herefter vil du modtage en ordrebekræftelse på din mail samt en digital faktura, når vi har behandlet ordren.

Har du andre spørgsmål? kontakt os her.

Gå til kassen